Gräva sig sin egen grav?

Så sitter jag här igen. Kom precis hem från en tur på Heron med Sabina. Vi åt på ThaiMex stället som faktiskt hade mycket god mat. Meningen var att jag skulle följa med Sabina och dansa, men från ingenstans fick jag magknip och illamående.
Nu sitter jag här och jag mår verkligen inget vidare, tänk om jag håller på att få den där jävla vinterkräksjukan? sådana fall kan jag lika gärna gå ut occh gräva en grav och lägga mig där i.

Jag längtar verkligen bort till något varmt ställe, med sol bad och palmer, och mitt i min längtan så loggar Slyn Jesper in på msn och heter Thailand om 11 dagar. Han borde få lägga sig i graven jag tänker gräva så följer jag med till Thailand istället. Den jäveln.

Många kalla kramar / ThereseLo

image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback