Guardian angel

Julafton imorgon då, men har ingen minsta julkänsla. Jag har t.o.m klätt granen, men det ingav inga julkänslor ändå, men hoppas väl på att juldagsmorgon ska ge mig rätt känslor. Jag ska fira jul med min familj och mina släktingar här hemma hos mig, det ska bli trevligt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, jag orkar inte känna att jag har press på mig. Jag vill verkligen bara ta det som det kommer och låta det som sker ske, men jag vet inte hur jag ska förklara och vad jag ska säga till dig. Jag tycker om dig, det vet jag ju. Men jag vet ju inte riktigt om en pojkvän är någonting för mig. Jag vill inte ens tänka i dem här banorna, det var det här jag ville slippa, jag vill bara ta livet precis som det kommer, steg för steg, precis i min egen takt, men om jag tycker om dig?, ja det gör jag.

I will never let you fall, I'll stand up with you forever, I'll be there for you through it all,
Even if saving you sends me to heaven

// ThereseLo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback