Inte ett så värst långt uppehåll från bloggandet.

Jag vet inte ens vad jag ska börja, kan ju börja med att jag inte klarade att hålla mig borta från mitt bloggande särskilt länge, för här är jag ju igen, skrivandes.

Hur som helst så känns det som om att jag inte känner igen mig själv längre, jag har kämpat för att inte visa svaghet, för att slippa känna känslor, men på något vis har allt gått fel. Det var länge sen jag hade såhär mycket känslor i kroppen. Så jävla mycket känslor att jag varken vet ut eller in.
Jag är bara så arg på världen just nu, känns som om att den försöker hämnas på någonting som jag inte ens vet vad det är, min ilska på världen gör att jag bara vill sitta här hemma och inte röra ett finger. Jag vill bara sitta här och ruttna.
Jag tänker inte fira något jävla nyår, nyår är överskattat, precis som alla andra jävla helger, jag tänker äta med min familj sen ska jag stirra in i väggen tills jag somnar, så kul ska jag ha det!
Jag mår inget bra, jag mår verkligen inget bra.

/ ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback