Julafton, utan julkänsla.

Japp, nu är julafton slut om man tänker på tiden. Men här är det fortfarande partajj. Mina föräldrar börjar bli rätt rejält berusade. Hur som helst så hann jag inte få någon julkänsla ikväll, beror det på att man blir äldre och inte tycker att det lika kul och spännande längre, eller är det just så att det inte är kallt ute och inte är någon snö? jag vet inte. jag försökte iaf få upp julstämningen med att titta på "ett päron till farsa firar jul", den var ju bra kul men jag fick ändå ingen julkänsla, sen var det kört.
Men kvällen har ändå visat sig att bli rätt trevlig och jag har fått mycket fina presenter, så jag är go och glad just nu.

Grattis på födelsedagen då Jesus. Puss heej / ThereseLo


Detta var min julutstyrsel, jag vägrade rött.



1. Två par trosor från Frank Dandy som jag ska mysa i, fick även mycket finare underkläder, men känns fel att lägga upp här.
2. En tröja från Lee som jag själv valt ut, ser inte sådär jätte snygg ut såhär, men var toppen på.
3. Kajal penna, mascara och rengöring från lancome! alldeles jätte toppen!
4. Mina jätte fina vinterskor från Vagabond, nu är jag klar för kalla stunder.

God jul från mig till er alla, puss och kram // ThereseLo



Kommentarer
Postat av: mli

Ja! din gate one kille jobbar på claras. Ni får börja hänga där istället ;)

Postat av: Anonym

Vart har du köpt stövlarna?
Riktigt riktigt snygga :P

2008-01-02 @ 20:08:50
Postat av: Therese Lo

tack så mycket. :) dem är köpta på vagabond

2008-01-03 @ 01:32:06
URL: http://thereselo.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilka vagabond butik?
Jag har letat i hela city idag och slut överallt =/

2008-01-03 @ 17:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback