Lycklig kärlek för mig att må illa.

Jag loggade precis in på msn och insåg att hälften av mina kontaker som är online heter någonting med kärlek och sin kärlek att göra. Det gör mig spyfärdig.
Så sjukt puttinuttigt och gulligt det kan bli. Varför lägga ner en massa tid på någonting som ändå kommer att såra dig i slutändan? Det är ju helt avskyvärt.
De första månaderna när du är sådär nyförälskad kan jag hålla med om att det är helt jävla underbart, men när förälskelsen lägger sig så blir det bara en massa problem och det är fan inte värt det, ett förhållande leder tillslut att man gör slut och göra slut är det värsta som finns!

Idag har jag för en gångs skull haft en lugn fredag och det känns verkligen jätte bra, kommer förmodligen ta igen det imorgon ändå. Imorgon är det firning av Niklas och Isaks 18 års dag, då jävlar är det party.

Idag jobbade jag och Josefin för första gången på riktigt. Idag gick det väl lite bättre än förra gången, men det finns verkligen mycket konstigt folk. Några exempel på samtal som gick lite fel, jag är den tjocka texten.

- Så du kan alltså vinna upp till 6 miljoner, skattefritt rakt ner i din ficka. 
-  Men du, om jag inte kan vinna dig så är jag inte intresserad.


- Så du kan alltså vinna en ny båt, en bil, eller varför inte en resecheck?
- Jag har redan allt jag vill ha, har en båt, har en bil, vet inte vad jag ska göra av alla mina pengar.
- Men en kastrull då? har du en kastrull? En almenacka till näst kommande år kanske?
- Det enda jag behöver är kärlek.

- Men nej tack, jag är nog inte intresserad
- men vad fan, tackar du nej till miljonen?!?!?


Sedan fick jag prata med en gubbe som hette Claes-Göran, varpå Josefin ser hans namn och börjar gorma och sjunga
"är du kär i mig ännu Claes-Göran" Ja! det var rätt svårt att hålla sig för skratt!

image144


Idag fick Josefin också sitt första "du kan dra åt helvete samtal". Ja, det måste ju komma någon gång, jag inväntar fortfarande mitt.

Kramar // ThereseLo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback