Nyår är överskattat

Japp, så nu är det bestämt. Resan till Thailand nästa år är bokad och klar och ja längtar redan =)

image155

Ni som läst mitt förra inlägg måste undrat vad fan det var för fel på mig. Jag hade en svacka, okej? det kan hända precis vem som helst. Idag mår jag mycket bättre och ser fram emot morgondagen. Inte ska jag sitta hemma och deppa inte, nejdå jag ska ut och röja gärnet! Först ska vi nog hem till Isak och sen får vi se vart vi tar vägen. Känns rätt bra att inte ha något planerat för en gångs skull, med tanke på att nyår ändå aldrig blir som man har tänkt sig. Man har alldeles för stora förväntningar, och den här gången har jag inga förväntingar alls, bara att vi iaf ska ha lite trevligt

Gott nytt år på er alla då! MVH ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback