Revolt mot idol finalen.

Så sitter man här framför datorn ännu en gång. Idag har jag varit på arbetsintervju på ProVoice. Jag tror att det gick rätt bra. Josefin hade intervju efter mig och det gick tydligen bra för henne också så snart jobbar vi kanske tillsammans också, det vore ju trevligt.

Ikväll väntar ännu en utgång och det är nog första gången jag inte riktigt känner för det, men har man lovat bort sig så har man. Yeye jag ska ju träffa trevligt folk iaf och behöver inte slösa så mycket pengar. Jag lär väl tagga till snart, förhoppningsvis. Hoppas min kära vän Josefin också inser att hon måste tagga till och följa med.

Ikväll är det alltså Idolfinal och jag tänker göra revolt, ska inte se någonting av den. Daniel åkte ur, nu vill jag inte se mer, kommer ändå bara vara trista, pryda Marie som vinner. Kan inte bara Amanda vinna, henne är det iaf lite klös och känsla i?

kramar / ThereseLo

image139

Kommentarer
Postat av: Linda

Okej...har du nån bild på henne så ja kan se hur de blev? hm,...jag e så nervös..mitt hår haha!

Postat av: Linda

Hon passa jättebra i det! Har hon det mycket uppklippt där bak?

2007-12-07 @ 19:08:43
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Linda

OKey, ja va en fegis så de blev ingen klippning idag :)

2007-12-08 @ 13:15:16
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback