Tips på julklappar?

Jaha så nu sitter jag här igen och väntar på att tiden ska gå. Om ett tag ska jag åka in till stan och kolla på lite julklappar med josefin, hon ska bara sluta sin praktik först. Det ska bli mysigt.
Jag måste köpa julklappar till mamma och pappa, vilket är lika svårt varje år med tanke på att mina föräldrar aldrig säger vad de önskar sig. Är det någon finurlig en som kanske har förslag på vad man kan köpa?

Nu vill jag nog ha lite julstämning, lite snö vore faktiskt inte fel. Vad är det här för vinterväder? Istället för att snöa så regnar det. Helt värdelöst. Det är nu man önskar att man bodde lite mer uppåt i landet, så man fick ha snö och är garanterad snö på julafton.

Jag vill gå inne i stan i en stor vinterjacka, med stickade vantar och mössa. Snön är överallt och det knastrar under mina fötter när jag går, det kommer sakta mjuka snöflingor från himlen. Mellan husen hänger det tända juleljus och julstämningen är på topp. Så vill jag ha det.

Kramar / ThereseLo.

image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback