Tjejer är mer komplicerade än killar.

Josefin och jag fick jobbet på ProVoice tillsammans, och inte nog med det, vi hamnade tillochmed på samma projekt. Meningen är att vi ska sälja kombilotter. Idag hade vi utbildning som fortsätter imorgon, jag måste få säga att det verkar riktigt roligt. Jag är jätte laddad, imorgon ska vi få ringa våra första telefonsamtal. Kommer vara hur nervöst som helst. Jag tror ju inte riktigt att telefonförsäljning är min starka sida, men jag hoppas på att jag har fel.

Varför är en del människor så jävla krångliga? nu menar jag ju självklart killar, men det känns som om att jag trackar ner lite för mycket på dem, för så illa tycker jag ju inte om killar. Det är ju rätt bra att dem finns. Däremot finns det en del killar som jag blir totalt galna på, de som säger en sak men menar en annan. Hur mer tjejig kan man bli? med detta menar jag ju då såklart att jag tror att tjejer är ännu mer komplicerade än vad killar är.
De flesta tjejer säger en sak men menar en helt annan när det gäller kärlek, sex och förhållande. Jag har alltså insett detta och måste alltså sluta klaga på att killar är komplicerade när min teori egentligen är att killar tycker att tjejer är ännu värre.

Kramar // ThereseLo


Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad kan man ge sin flickvän i julklapp?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback