Vincent är bra söt.

Igår blev en jävla kväll. Väl sittandes på donken efter ett tufft jobbpass så får vi reda på att Niklas och Isaks skola ska ha julfest ute på krogen. Jag hade tydligen redan tackat ja till att komma i Lördags, fastän att jag inte mindes det efteråt. Så vi taggade dit och väl där möttes vi av en rätt rejält berusad Isak, mycket roande.
Stället där de hade sin julfest var Viper Room, fråga mig inte varför man har en julfest där, men det visade sig sen att folket på "östra gymnasiet" passade väldigt bra in på Viper. De var som apor hela bunten, de knuffades, de skrek och de var allmänt odrägliga.

Killar sjönk rätt långt ner på min lista igår, de är bara ena kåta varelser hela bunten, får de inte sex så blir de odrägliga, alltså är de svin hela bunten. Det är fan inte okej att gå runt och strula med flera tjejer på krogen heller, skärpning killar om ni vill att tjejer ska respektera er!

Kvällen slutade iaf bra, med att vi blandannat träffade på Vincent Donken, herregud så charmig han är, han ser ut som en kattunge som man bara vill äta upp, han brås inte på sin pappa Roger Pontare om man säger så. Det pinsamma däremot var att Niklas fick för sig att ringa mig eftersom att han visste att jag hade Vincents låt "Miss blue" som ringsignal på mobilen, som tur var hann jag lägga på innan någon ens hann höra min ringsignal. Vilken jävla tur, annars hade det blivit pinsamt, kul för honom kanske men pinsamt för mig.

Tänkte ni skulle få ta del av hur söt han är ni med. Här kommer han; enyoy.



// ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback