Trevlig midsommar?

Men tja!
Lustigt att jag stod hela dagen i fredags och önskade alla mina kunder trevlig midsommar när min egen midsommar gick helt åt fanders, Midsommar -07 kommer jag sent glömma iaf.
Ni fattar inte vilken jävla kaos det var. Redan från första stund så gick allting utför för mig. Mitt humör sjönk verkligen till botten, jag var trött och att allt gick åt helvete gjorde inte saken bättre. Så går man ifrån och går på toa så helt plötsligt hör man Sabina skrika för fulla livet och då har självklart helvetet brytit lös. En jävla hög med fjantiga grabbar pucklar på varandra!
Jag har ingen aning om vems fel allting var och hur det startade och varför, men jag kan inte komma över att det var så jävla fegt att det var så sjukt många som hoppade på en! Om de är några som bråkar så är det väl ändå de två som ska göra upp, vad fan skulle de andra med in i bilden och göra? så jävla fegt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och hur fan kan man sparka på någon som redan ligger?
Sen råkade man ju själv också få en smäll eftersom att jag gick emellan och försökte få dem att sluta, det var ju verkligen jätte kul, då brast det bara.

Men det var absolut inte det värsta, utan det värsta var att när de två väl satt inne i taxin och skulle åka därifrån, ja då skulle självklart de andra puckla på taxin!? vad fan tänker de med? Stackars taxichaufförens bil blev ju helt bucklig, vad fan hade taxichauffören gjort dem?

Nej jag vet iofs inte hur det slutade med de som var fega, men dem två andra hamnade iaf på akuten! Ska bli spännande och se hur det här blir. '

Ajja, hoppas väl att allt löser sig. Ha det bra alla, Puss och kram / ThereseLo


Kommentarer
Postat av: oh my god

nu har lilla Therese fått något om bakfoten

2007-06-24 @ 21:36:04
Postat av: ThereseLo

skriv vem du är istället och förklara vad jag fått om bakfoten

2007-06-26 @ 16:35:35
Postat av: oh my god

lilla lilla therese. världen är lite större än du tror

2007-06-29 @ 20:49:55
Postat av: ThereseLo.

Varför vågar du inte skriva vem du är och vad det är i mitt inlägg som inte är som det ska? berätta så kanske du har rätt i det du säger.

2007-07-01 @ 12:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback