Sommar och nya tag?

Men tja!

Om drygt en vecka är det sommarlov, men vart är det fina vädret och sommarkänslan? Jag har hört att den ska komma till helgen så det hoppas jag verkligen på. 

Om drygt en vecka åker jag till Bulgarien, Det ska bara bli så jävla skönt att komma bort! Jag behöver det verkligen. Jag är så jävla trött på allt som har med det här stället att göra, jag vill bara dra härifrån så snart som möjligt och så ofta som möjligt. Jag vill börja om på nytt och starta mitt egna nya liv, som jag ska kunna bestämma över.

Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag känner mig så jävla känslokall. Jag känner mig helt blank, jag känner inte ett jota. Det känns som att jag har blivit helt immun mot att känna. Ni kanske tycker att det verkar skönt, men det är lite tvärtom för det gör mig så jävla förvirrad. Jag förstår ingenting.  Ännu en gång har frustrationen kommit och knackat på min dörr, samtidigt som jag inte fattar någonting längre. Det här är inte bra alltså, Snälla ta mig bara härifrån! LÅt mig får börja om och slippa allt det här!

 

MVH / En jävligt confused Therese


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag kommer sakna dig jätte mycket när du åker till bulgarien men skönt för dig att få komma bort från helvetes jävla kuk huddinge. Men vi åker till öre i sommar och festar gärnet med slisk andré och gänget ;)
Pussar i miljoner

2007-06-03 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback