Innerligt hat mot datorer.

Jag blir ju så jäääääääääävla förbannad, här har man suttit och slitit i någon timma med en artikel som skulle ha lämnats in i fredags, så sparas inte den jävla artikeln, vad ska man ta sig till? JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT!!!

Jag får väl egentligen skylla mig själv med tanke på att jag stannade hemma från skolan idag för att det var för mycket som ska ha gjorts, men jag stannade ju hemma i ett gott syfte, jo för att kunna göra klart dessa arbeten, men nu är jag bara sur. Jag vägrar sätta tänderna i de andra arbetena när det här bara försvann =/ fyfan, jag som var så nöjd med det jag skrev. JAG AVSKYR DATORER!!! Innerligt och ärligt!!!

Sen har jag sovit fruktansvärt illa inatt också, Gud verkar straffa mig för någonting. Visserligen har jag smörjt in mig med en salva som luktar kondom och sovit i den lukten hela natten, men man borde ju ändå kunna sova då? Jaha och ni undrar säkert varför jag smörjt in mig med något sånt, Jo för att den ska vara bra för hyn och man blir babylen. Nepp det här håller inte, Jag måste fortsätta kämpa mot den jäveln som inte vill att jag ska lyckas med mina arbeten, för jag tror inte att min lärare godtar det här som ursäkt.

// THERESELO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback