Jag är väl ett svin jag med?

Jajjamän, imorgon är det äntligen fredag igen.
Veckan tycks ju bara ha sprungit iväg och det är fruktansvärt skönt. Dagen har jag spenderat tillsammans med Hanna och Josefin, jävligt underhållande måste jag få säga. Först tillbringade jag trist tid i skolan, sedan var jag och Josefin på dansen, mycket rolig kombination. Mötte upp Hanna inne i stan, gick förbi Hirschen för att hämta en tröja jag glömde i helgen. Haha ni skulle ha sett garderobstjejernas miner när vi gled in där tillochmed på en vardag. Det var rätt kul att se. 
Efter många om och men så hamnade vi på hötorgets biosalonger, filmen vi såg var Solstorm, och jag måste ju bara få säga att tösen Isabella Scorupco är så otroligt het. Tänk om man ändå kunde se ut som henne. På väg hem fick mina vänner en rejäl fnitterattack, jag vände huvudet åt andra hållet och lotsades att de inte var mina vänner.



Jag har ju börjat komma in på spåret svin här i min blogg. Jag trackar ner på alla killar och säger att de är svin och alldeles otroligt för svåra att förstå sig på. Men mitt i mitt klagande så dyker det upp en fråga. Men jag då? Hur jävla bra är jag på en skala?
Det finns säkert många killar där ute som tycker att jag och resten av alla tjejer där ute är fruktansvärt krångliga, och om jag tänker efter så är jag nog inte så pass bra för att kunna klaga på killarna på det viset. Jag kan vara ett jävla svin jag med, så är det bara, vi alla människor är ju trots allt, bara mänskliga.


Kramar // ThereseLo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback