Jobba på charter.

Så var det Söndag ännu en gång, och ännu en gång ska jag klaga över att jag mår som ett jävla kolli. Snacka om att alkohol bryter ner en, ännu en gång vill jag ju säga
- jag tänker aldrig dricka igen.
men sen vet man ju hur det blir med det.

Jag har inte ens orkat mig utanför huset idag, men sen är det inte direkt någonting som har kunnat locka mig ut heller, trist väder, alla är sega. Så jag lär ju bli kvar här ett bra tag till. Jag känner bara för att lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och inte vakna på ett jävla tag.

Sedan tänkte jag faktiskt berätta en rolig grej också. I sommar ska jag jobba utomlands, antingen i Sunny Beach, Magaluf, Ayia Napa eller Rhodos och jag har garanterat jobb, hur bra är inte det? Stora sannolikheter att min Josefin också får jobb tillsammans med mig, snacka om att jag längtar nu ;D

Kramar / ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback