Lördag kväll.

Ja så hade man ännu en händelsefull utgång igår då. Vi hamnade för fan ännu en gång på Hirschen, det börjar kännas lite sorgligt vid det här laget med tanke på att folk börjar känna igen en, lite sådär halv pinsamt.
Jag stod hela kvällen och försökte ta mot till mig att gå fram och prata med den där söta vakten, men det gick väl inte direkt sådär jätte bra med tanke på att det hela tiden hända nya saker. Men sen fick jag det iaf det konstaterat att han iaf kände igen mig, alltid något.
När vi väl kom dit och skulle beställa en öl så betalade en kille dem. Vi var tvungna att hänga med dessa killar ett bra tag för att det annars skulle kännas taskigt. De verkade iaf inte förstå att de fått dissen utan fortsatte att söka upp oss.
Vi mötte också Henke och hans gäng, men med tiden försvann Henke och det gick rykten om att han hade deckat?
För en gångs skull var det en DJ på Hirschen som faktiskt var riktigt bra, mot kvällen spelade han lite för mycket house för att det skulle vara kul att dansa till, men vem klagar?
På något konstigt höger hamnade jag och Josefin uppe hos Djn med personalen  och svängde våra lurviga. De började prata om efterfest och en massa konstigt. det lät ju rätt lockande, men eftersom Josefin var tvungen att jobba dagen efter smög vi diskret ner från dj båset. Jag har fortfarande dåligt samvete för det, också med tanke på att den ena killen var riktigt riktigt söt.
Fotografen hjälpte oss att få jackorna före alla andra, sedan ställde vi oss med min vakt och gjorde precis som han, känns ju som om vi också skulle bli ett par riktigt bra vakter.
- Nerför trappan till höger. Drick varannan vatten!
Så svårt kan det ju inte vara? ;D eller?

Kramar / ThereseLo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback