Malin Åkerman, nya Cameron Diaz?

jaha, så sitter man här ännu en gång, dags att förmedla känslor och händelser.

Tänkte börja med att prata om tjejen som var med i bio filmen som jag såg igår, Heartbreak Kid. Tjejen heter Malin Åkerman och kommer ifrån Sverige. Det är ju jävligt bra jobbat att hon är svensk och har lyckats så bra i Hollywood, dessvärre sägs det att hon är de nya Cameron Diaz? Visst Malin är en grym skådespelerska och hur söt som helst, men ingen kommer i närheten av Cameron, inte i någon kategori. Eller vad säger ni?



Idag har varit en rätt händelselös dag, men jag har ändå fått rätt mycket gjort. En del skolarbeten är klara. Dessvärre så har jag nationellt svenska prov imorgon, det är den skriftliga delen så äh, sådär jätte farligt är det väl inte. Imorse hade vi labb på naturkunskapen, vi fick koppla sladdar. det var faktiskt rätt kul.
Jag har lyckats med att gå på varenda lektion sedan jag fick varningen om indraget studiebidrag, men det känns ändå så jävla tufft. Jag måste verkligen vara i skoln HELA tiden och om jag kanske måste gå till ungdomsmottagningen så måste jag ansöka om ledighet? vad är det här? =/
Jag skulle behöva åka bort ett tag, långt åt helvete. Typ andra sidan jordklotet och vara borta ett tag så man hinner längta hem, om jag nu ens skulle göra det?

Kramar // ThereseLo

Kommentarer
Postat av: mikaelaaa

jag tycker hon slår cameron diaz med hästlängder! men å andra sidan kanske det inte är så konstigt=P /stolt lillasyster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback