Mössprovning

Jag glömde berätta att vi hade mössprovning idag. Det kändes riktigt jävla bra, förstår ni att det är så nära nu? alldeles snart så slipper vi det här och då kan äntligen livet börja. Stockholm kommer knappt se en susning av mig, för jag ska ut och upptäcka världen.
Min plan när jag upptäckt klart är att jag ska plugga vidare till fastighetsmäklare, men det lär vara om många, många år. Jag vill absolut inte sitta där men min man, 4 barn, radhus och volvo och undra vart fan mitt liv tog vägen, det är nästan det sorgligaste jag kan tänka mig. Nej ut och uppleva, det är mina takter det!

Kram // ThereseLo


image124















Kommentarer
Postat av: Emil

våren fram till studenten är riktigt sköj, festa osh ha så kul som möjligt!

Postat av: therese lo

hehe det kan du ju räkna med att jag ska ;D

2007-11-29 @ 11:18:50
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback