Persontydning.

En av mina favoritsysselsättningar är att titta på folk och hitta på en historia om dem. 
Igår när vi var på bio så såg vi mycket folk som gick att analysera.
Utanför biografer möts mycket folk för att sedan gå vidare någon annanstans. Det var rätt kul att se ensamma personer som stod och väntade på någon, alla hur nervösa som helst.

När vi satt på bion hade jag två personer bredvid mig, en tjej och en kille i 25 års åldern. Antingen var de ett par som hade bråkat eller några som absolut inte var intresserade av varandra. 
Först och främst satt de med benen åt olika håll så långt bort ifrån varandra som det bara var möjligt. De rörde inte varandra under hela filmen, de sa inte ens ett ord till varanda.
Jag blir ju så jävla nyfiken på vad de hade för förhållande, jag kan inte låta bli att spekulera i det. 
Antingen hade de bråkat precis innan de gick in i biosalongen eller så hade de en blinddate som gick helt åt helvete. Någon som har något annat förslag på deras konstiga beteende?
Det tragiska är att jag aldrig kommer få ett svar på det.

Kramar // ThereseLo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback