Rännandes på krogen.



Så  var ännu en galen helg avklarad. Redan i Måndags bestämde jag och Josefin oss för att gå ut båda dagarna.

I Fredags satte jag, josefin och Sabina oss på tåget påväg till Renee i Vårberg, Renees föräldrar skulle inte vara hemma så vi tänkte grunda lite där och sen bege oss in mot stan. Väl i Vårberg möttes vi av Renee plus hela syskonskaran, vilket var mycket trevligt. Ett par glas vin senare kom Renees lillasysters killkompisar, Josefin råkade visa halva tuttarna för dem. Sedan drog vi igång Singstar och sjöng för fulla halsar.
Ostabilt stapplade vi ut ur lägenheten på vår väg mot nya äventyr, trots att både jag och Josefin hade lovat oss själva att vi inte skulle besöka Hirschen så hamnade vi där såklart iaf. Jag var väl lite väl rund under fötterna, så jag kan väl påstå att jag inte minns sådär särskilt mycket, förutom att vi träffade mycket trevligt folk.

På Lördag var det bara att kliva upp ur sängen och tagga till för återigen en utekväll.
Jag och Josefin träffade Stefan och hans vänner på tåget, vi skulle tillsammans åka in och grunda lite på SoftbarStefan tar täten och väl i dörren har vakten hittat på att 
- Nej idag är det 20.  
Stefan försöker flörta sig in och säger
- Jaha, så det räknas inte om man är 19? *blink blink*.
Vakten rycker åt sig Stefans leg
- Jaha! men 19, jamen då.
Så blir de insläppta. Konstiga vakter.
Mig och Josefin hälsar de hjärtligt välkomna med:,
- Jamen hej, ni är ju typ stammisar här.
Haha det var absolut något nytt för både mig och Josefin med tanke på att vi inte vart där så många ggr.
Sedan ville de andra dra till Claras och det var väl bara att hänga med strömmen, även fast jag och Josefin ville pröva Chinateatern. Väl vid Claras var det en sådan jävla kö att vi gav upp, satte oss i en taxi och begav oss till Hot Company.
HC
var väl sådär, utan roligt sällskap hade det nog varit rätt sunk, men med trevligt sällskap så blev det en kväll som jag inte kommer glömma i första taget.
Imorgon är det Måndag igen, fyfan vad kul!

Massa pussar // ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback