Saknad barndom.

Idag har jag varit och badat i Sydpoolen i Södertälje. Sällskapet var Ted, Josefin och Fredrik (Keso). Kändes väl sisådär med tanke på att Josefin och Ted klängde på varandra hela tiden, men jag gjorde mitt bästa för att blanda mig i. Sydpoolen var nog ett försök i att leka att man var barn igen, vilket gick sisådär.
Jag måste erkänna att jag blev rätt avundsjuk på barnen som lekte, de har säkert väntat hur länge som helst på att få åka och bada och  verkade överklyckliga hela bunten över att äntligen få vara där. Jag minns själv när det var så, man var ju lyckligast i världen. Visserligen hade vi kul ändå, ibland saknar jag bara när man var barn, man hade inga som helst problem i världen.

Nu är jag nysshemkommen från Keso, vi tittade på Bonde söker Fru. Nej vi såg inte matchen. Bonde söker fru kändes viktigare! =) plus att det var jag och Josefin som höll spakarna när det gällde vilken kanal vi skulle titta på.
Just nu känner jag för lite närhet, men jag får väl ännu en gång gå och lägga mig i min ensamhet.
 
Kramar // ThereseLo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback