Varför göra allting enkelt för sig själv?

Jaha, så har ännu en Onsdag gått, och jag fått storspö i bowling av Josefin. Känns som om man hunnit med rätt mycket idag, först var vi en sväng på IKEA, vi hittade mycket fint men handlade såklart ingenting. Sen drog vi till Heron, åt lite hederlig Mcdonalds mat, sedan blev det en tur på bowlingbanan, det känns ju kanske inte direkt som om det där är min grej.

Sen har man ju självklart trillat dit igen, jag måste ju få säga. Ex........(punkt,punkt,punkt)
Fast den här gången känns det annorlunda, känns som om jag inte bryr mig om något vad han gör, huvudsaken det är bra och mysigt när vi väl ses. Alltså kommer jag inte behöva brusa upp för någonting han gör eftersom att allting är på ens egna villkor, skönt. Sen ska jag ju absolut inte sätta det här till en vana, det är nog inget vidare. Jag vet att jag bara krånglar till allting för mig själv, men vaför göra allt enkelt liksom?


// ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback