Afraid of admitting

japp, det är hemskt, men det finns stunder då jag saknar dig.  Då var det sagt. Jag ska inte förneka det.

Här sitter jag då, jag bara längtar efter att det knäppa programmet Gynekolog bla bla på 1an ska börja, kl 20:30. Förra gången satt jag och skämdes igenom hela programmet, den som har gjort det programmet måste ju verkligen ha en skruv lös, det handlar om en gubbe som är gynekolog och alla runtom omkring honom är jätte knäppa och är otrogna hit och dit, och en tant satte sig på en spegel och onanderade. Jag kan iaf rekommendera det varmt till er där ute som tycker att pinsamma filmer och serier är bra. Sådana fall är nog det här världsklass.

Så vaddå? den här dagen har varit precis som alla andra dagar, förutom att jag tror att jag har en liten crush on vår lärarkandidat, lite charmig är han nog.
Jag och min Josefin var inne i en målarfärg affär idag och jag hittade en tapet som jag verkligen skulle vilja ha som fondvägg, den var vit med glänsigt silvertryck på, låter lite konstigt, men den var jätte fin. När vi skulle gå frågade den yngsta killen som jag tror har gått i min skola om vi hade hittat något. jag hade mycket stor lust att säga.
- Ja jag hittade dig, kom så går vi.
För han var väldigt söt.
Kolla nu börjar jag ju nästan tänka som en singel, det här går ju framåt ;D Snart kanske jag är en fulländad singel ändå.

Puss och hej / ThereseLo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback