I regn och rusk. -Therese, tänk varmt!

I hopp om att slippa regnet satte jag och Petter Lindqvist oss i hans bild på väg till hans landställe. tanken var helt spontan och gick ut på en fotning av mig. Väl där möttes vi av en mycket mysig och fin miljö, en brygga vid vattnet och ett mysigt hus. Första delen av fotningen ägde rum på bryggan, jag var klädd i en klänning och vädret var verkligen inte med mig. Där stod jag i vinden och frös utav bara den. Petters kommentarer var
- Kom igen Therese, det är sommar, tänk varmt, du fryser inte.
haha ja jag hoppas ju att jag kunde få det att se ut som om att jag inte höll på att frysa arsle av mig. förhoppningsvis blev det ett par bra bilder. Slutet av fotograferingen var väl inte sådär jätte kul, Petter hade dragit elkablar ut i trädgården, och helt plöstigt så började det såklart ösregna. Det var bara att ta in kablarna igen och avsluta fotograferingen, men kul var det!

Helgen var väl inte den mest lyckade, jag är ledsen Josefin att det blev som det blev igår, det får inte hända igen. jag tror vi har vart med om vårt första gräl, det var kanske dags då, =p hoppas bara det dröjer länge tills nästa för kul är det inte när du går en meter framför mig =p

MVH ThereseLo


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag hoppas också att dröjer länge tills nästa gång vi bråkar för det är inte kul att ha dig en meter framför mig heller. Tur att du inte är lika envis som jag för då hade det nog varit svårt för våran vänskap att hålla. Men det gör den nu och jag hoppas att den gör det förevigt!

Postat av: ThereseLo

det hoppas jag med ;D

2007-10-16 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback