Jag är deprimerande

Känns ju som om att min blogg har varit väldigt deprimerande nu på sista tiden, och det här inlägget kommer nog inte bli bättre. men man måste ju nå botten någon gång för att kunna komma upp igen eller hur?
Jag blir ju t.o.m mer deprimerad av mig själv, jag vet ju att jag inte borde sitta här,  utan jag borde ut och upptäcka världen, men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Känns verkligen som om jag når botten just nu, men hur långt kan man falla? jag bara faller och faller och det känns inte som om det finns någon där som kan ta emot mig.

Kommentarer
Postat av: just me

känner exakt likadant, avslutat kapitel med exet som tär och tar på ens energi, och man försöker gå vidare, men jag är så fruktansvärt rädd, har träffat fan en av de snyggaste killarna jag sett hittills, men ändå backar jag? fan när ska man bara släppa loss och leva sitt nya glada liv? :(
Lycka till!

2007-10-02 @ 22:58:30
Postat av: ThereseLo

men man måste ju få vara ledsen också, iaf ett tag. det går ju över man vet ju det, men det känns tungt. du kommer kunna träffa den där snyggingen när du känner dig redo, lika bra att inte hoppa in i någonting direkt, lycka till tjejen!

2007-10-03 @ 20:08:09
Postat av: just me

Jo precis, ofta slänger man sig in
i nytt förtidigt bara för att man inte vill må dåligt, men slutar oftast i att man bara mår sämre tyvärr.
Tack :) kram

2007-10-07 @ 12:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback