Ute ur någons liv.

Jaha så var man ute ur någons liv som man faktiskt trodde att man betydde något för, men det får mig ju bara att förstå att allt det här verkligen är över. Förut kändes det tufft att tänka på, men nu är jag bara lättad.
Trots att jag vetat att du och jag aldrig kommer att passa tillsammans så har jag fortsätt träffa dig iaf och hoppats på att jag kanske trodde fel, men jag var för blåögd. Min vilja tog över mitt förnuft. Men nu är allt över, och det är nästan med ett leende jag säger det.
Jag hoppas verkligen att du blir lycklig nu, men det känns hårt att tänka på att du ska bli lycklig med någon annan än mig, men det är så det ska vara. Jag kommer över det. jag hoppas att jag snart också kan hitta min lycka, för det var längesen jag kände den med dig.
Tatueringen du hade var en symbol på att du älskade mig, nu när den är veck förstår jag verkligen att du och jag aldrig var meningen. Men trots det så ska du veta; att jag kommer alltid att älska dig, alltid!

Många varma kramar // ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback