Ännu mer lista eftersom att jag har så jävla trist just nu.

Ute- eller hemmakväll:
Partykväll

Salt eller sött:
 Surt
Lyx eller budget:
absolut lyx
Sommar eller vinter:
 
Jag kan aldrig bestämma mig
När är du Född:
890926
Vad har du på dig en ledig dag hemma:
De mjukaste kläderna jag kan hitta.
Favoritfilm:
Finns många bra filmer, men jag är en sucker för dirty dancing
Har du barn:
Nej, inte än på ett tag va?
Födelseort:
Huddinge
Smeknamn:
Tessan, tessires?, tess och terrores. Jag förederar bara Therese tack!
Favoritfärg:
Det varierar
Drömprins: 
Äsch, sådant trams finns inte
Har du varit kär:
Ja, ett par gånger
Favoritlåt:
Finns för många
Maträtt:
Gillar oftast inget avancerat.
Favorit Resemål:
Cancun, mexico
Favoritblomma:
Förför mig med liljor
Tycker inte om:
Människor jag inte förstår mig på.
Senaste sjukhusvistelse:
problem med njurarna
Favoritdricka:
varier olika dagar.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum:
rosa tyvärr, men ska målas om
Vad gör du när du är uttråkad:
typ gör sådana här tråkiga test eller så hittar jag på någonting
Missbruk:
av närhet
Vän som bor längst från dig:
Renee =/
Läggdags:
När jag är trött?
Husdjur:
Nej, hade en ödla men han dog.
Syskon:
Ja, en rebellisk lillebror
Bästa bok du läst:
bra fråga, jag läser Jenna Jamesons bok just nu, den är ju rätt intressant
Är du Internetberoende:
Har varit, men inte längre. tack och lov!
Favoritparfym:
D&G, Light blue
Gillar du snö:
Ja, om jag var smart nog att ta på mig varma kläder
När köpte du något åt dig själv sist: 
hm, igår, köpte jag mig lite mat på kebabtorget
Vilken film såg du på bio senast:
28 veckor senare
Senaste köpta skiva:
Ofta man köper skivor nu för tiden
Favoritgodis:
De rosa godisarna som smakar melon
Studier eller jobb:
studier, för där kan man skolka
Bästa kompis:
min lilla Britt =)
Innerstad eller liten ort:
Innerstad, utan tvekan
Tre saker jag vill ha varje dag: 
Min vilja igenom, solsken och en bra dag
Detta tycker jag om att göra:
Dansa, festa och intimitet
Detta vill jag göra just nu:
Det vill du inte veta
Detta borde jag inte göra just nu: 
Vara där jag är just nu
Bästa känslan:
Att vara riktigt kåt
Värsta känslan:
Veta att man gör något som man verkligen inte borde göra
Egenskaper som en partner skall ha:
ÖDMJUKHET, värme och glimten i ögat
Något jag vill ha i present:
En ny vinterjacka, och en jätte stor nalle
Stjärntecken:
Våg
Färgen på mina ögon:
Grå har jag hört, men jag säger blå.
Min längd: 
1.70
Önskar jag var bättre på: 
att vara stark inombord och stå fast med mina beslut
Dagens dryck:
Vatten
Senaste saken du köpte:
Ett par jätte fina, högklackade, lila pumps
Senaste sak du sa:
okej vi ses.
Vad tycker du om dina grannar?:
ja, en del är bra
Laddar du hem musik och film från internet?
Kanske (A)
Vad är det bästa med julafton?
Att alla är samlade, och stämningen är mys
Vad föredrar du för sorts filmer?
Skräck för det mesta
Solar du ofta?
SÅ fort jag får chansen
Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten
Vilken är din favoritglass?
Det var en jävligt bra fråga. hägen dazs, strawberry cheescake kanske.
Har du varit deprimerad?
Ja, ett par gånger
Tar du droger?
Nej skulle aldrig falla mig in
Är du kär? 
tyvärr inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback