Jag blir så trött varje gång.

Du tror att du kan lura mig va? Den enda anledingen till att du tror det, beror på att jag just låter dig göra det, jag låter dig tro att jag är dum. Men du förstår inte hur mkt jag egentligen fattar och förstår. En dag kommer du att bli förvånad, och förhoppningsvis alldeles förkrossad. Den dagen jag har fått tillräckligt mkt styrka för att stryka dig ur mitt liv, den dagen är väldigt efterlängtad.

Även fast jag vet av egen erfarenhet att man absolut inte ska fortsätta träffa sina ex, så gör jag det självklart iaf, varför göra livet lätt liksom? Det vi håller på med är bara ett långsamt farväl. Det enda det här kommer att leda till är att vi båda sårar varandra.
Ni hör ju hur jag låter? jag vet att det jag håller på med är så jävla fel, ändå kan jag inte släppa det och låta honom gå.
Han gör mig bara så jävla förvirrad, när vi väl träffas är han världens gulligaste, man vill ju bara äta upp honom, men annars så skiter han för det mesta totalt i mig, han hör inte av sig och är alldeles kall. Varför kan jag inte behandla honom med samma metod? Jag är alldeles för svag för det här, snälla någon, skänk mig kraft!

Ledsna hälsningar / ThereseLo


Kommentarer
Postat av: R

*skänker therese lite kraft*

2007-09-20 @ 20:20:41
Postat av: jojo

ex suger dom kan dra åt helvete! fattar precis vad du menar, dom säger en sak gör en annan, FAN vad man blir galen! känns ibland som att mördare är ens framtida yrke? nej men usch! Hoppas du nångong släpper han och kan trampa tillbaka!
Kram!

2007-09-20 @ 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback