Upcoming birthday

Så är man här igen och berättar att man lever. Jag ligger helt död i soffan, har jobbat hela dagen sedan 7, men det är ju förstås inte ni intresserade av, ni kanske inte är så intresserade av att jag inte glädjs så mycket åt livet just nu heller, men jag berättar det iaf. Anledningen till det är att jag misstänker att det finns en människa där ute som går bakom ryggen på mig, bortförklaringarna och historierna håller liksom inte.

Lite bättre känns det allt när jag tänker på att jag snart äntligen fyller år. Så vitt jag vet fyller jag år den 26 september varje år, och det råkar vara nu på Onsdag. Lill lördag, kan det bli bättre? Det är inte heller vilken födelsedag som helst, utan äntligen blir jag myndig och får bestämma alldeles själv, plus att jag äntligen får gå på krogen, som säkert är jätte överskattat. Min föderlsedag lär ju iaf se ut så att först så äter jag och mina tjejer på Grabbarnas och förfestar lite där, sedan drar det nog vidare till antigen cafét eller Laroy, förhoppningsvis blir det grymt. 

Kramar  / ThereseLo

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback