Alla växer upp någon gång.

Idag slog det mig, det är sjukt hur fort tiden går. Det känns som om det var igår jag gick i högstadiet, då tyckte man att man var så stor och så cool. Nu när man ser de som går i högstadiet idag så känns de bara små.
Reklamen som går på tv för mönstring får mig att ramla av stolen varje gång. 91orna ska få information om mönstring, i mina ögon är 91orna på tok för unga för att ens ha tanken på mönstring. Är det jag som stannat kvar i tiden i mitt eget huvud och inte vill inse att alla växer upp?

Jag vill inte växa upp, jag vill vara 3 år, lättunderhålld och inte ha ett problem i världen.

/ ThereseLo


Kommentarer
Postat av: SA R A

man växer upp snabbt... går i högstadiet nu, fast skulle hellre vilja springa omkring på dagis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback