Bakfylla, bakfylla, bakfylla

Bakfylla bakfylla bakfylla. Jag har precis kommit hem från Hanna dit jag och Josefin gick för att decka, inte med meningen förståss. Det har varit en hård dag, jag har mått skit. Nu börjar det väl lätta och man mår väl som man förtjänar.

Igår var en konstig kväll, mycket intriger, men jag börjar vänja mig. Det var en kväll fylld av tårar och skratt, jag har även fått ett antal blåmärken som jag inte kan förklara hur dom blev till och ont gör dom. Ibland är livet hårt.

Jag skulle kunna säga att jag aldrig mer ska dricka alkohol men jag vet att det vore en lögn, det jag skulle kunna säga är att jag inte ska dricka en droppe alkohol på ett tag, iaf tills på onsdag. Min kära vän Josefins föräldrar åker nämligen till New York i veckan, vilket betyder att vi har en hel villa för oss själva. Party party!

Nu ska jag iväg och se en film med min granne, men take care så uppdateras vi! kram / ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback