Dragningskraft till idioter

Jag måste ju nästan vara den enda som ligger i sängen på Valborgsmässoafton. Jag känner mig helt jävla överkörd av någonting och den här gången beror det inte på att jag är bakis, istället är jag sjuk nu igen. Måste börja äta mer frukt och tillföra mr C-vitamin till mitt immunförsvar. Jag vill verkligen inte riskera att fortfarande vara sjuk på måndag, då min studentskiva är. Det vore fruktansvärt.

Idag har vi iaf haft mösspåtagning, och det känns fortfarande overkligt att det faktiskt är jag som ska ta studenten i år. Som många andra studenter gled vi förbi Falken i Huddinge centrum för att hälsa på några likgiltiga huddingebor, sen tog vi tåget in till Snaps, där var vi inte de enda studenterna.
Väl där fick jag ännu en gång stå ut med att bli anklagad för den där saken som jag inte gjort, vad ska man säga liksom? Du är en idiot helt enkelt, men en jävligt snygg sådan tyvärr och jag dras ju till idioter. Therese det är dags att växa upp nu!

Krya på mig!
image291

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback