Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.

Denna helg har spenderats så lugn som den bara har kunnat bli. Jag har legat deckad i soffan eller i sängen hela helgen. Jag har inte druckit en droppe alkohol och inte festat en liten bit, alltså har jag lyckats med min vita helg! Vad stolt jag blir över mig själv, sen att anledningen till att jag klarat det är att jag legat magsjuk hela helgen, ja det är en annan visa.



Sen en sak, jag är en jävel på att såra folk, kan bero på min törst av dramatik i vardagen. Jag är jätte ledsen för det. Antar att jag måste växa upp och vara nöjd med det jag har och inte alltid sträva efter något bättre. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.

image291

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback