Min studentklänning och andra klänningar.

Som jag har letat. Jag har letat överallt och så äntligen hittar jag den här skönheten, och det säger klick direkt. Jag bara måste ha den här klänningen till min student. Det trista är att den inte går att beställa på internet, så enda alternativet är att åka till USA och köpa den. Jag skulle till och med kunna göra det, så gärna vill jag ha den här klänningen. Det är så jävla typiskt. Det är nästan så att jag ger upp..

image276

Här har ni hemsidan. Men se till att inte förälska er, för klänningarna finns inte ett stenkast iväg.

Här har ni ett par andra klänningar från samma sida, hur synd är det inte att man inte kan beställa över internet?


/ ThereseLo


Kommentarer
Postat av: Robin

Förlåt? :$

2008-04-08 @ 18:43:19
Postat av: thereselo

haha det är fan inte okej ;)

Postat av: maria J

http://bloppiis.blogg.se spana in mitt blogg, kanske gillaru klänningen jag har där.

2008-04-14 @ 08:59:03
URL: http://bloppiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback