Varsågod, plinga bäst ni vill!

I natt vaknade jag klockan 03:40 av att det plingade på vår dörr igen. Jag somnade om igenom i tron om att allt bara var en dröm. Nästan en kvart senare tycks det plinga på dörren igen, den här gången sätter jag mig upp och är alldels säker på att det faktiskt plingade på dörren. Det här börjar verkligen bli riktigt creepy.
Vår teori här hemma är att dörrklockan har fuckat ur totalt, samtidigt som det verkar konstigt att den bara plingar ibland. Mina föräldrar vaknade hur som helst också av det jag hört, pappa tröttnade grovt och plockade ur batterierna ur dörrklockan. Så om det är någon där ute som roar sig med att plinga på, så nu kan ni ju roa er med att plinga bäst ni vill! Hah!

Kram / ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback