Hur vet man vilken som ar den ratta vagen?

Ata, sola, ata, sola, ata, sova....
Later ratt trist i langden va? Det ar detta mitt liv har bestatt av i de senaste 2 veckorna , men snart ar det slut pa det. Pa torsdag satter jag mig i ett plan pavag hem, hem till Sverige, hem till Stockholm, hem till Segeltorp. Ah sa jag langtar...

Angesten borjar sakta krypa fram innuti mig nu nar hosten borjar narma sig. Jag har inte langre nagon skola att ga till som jag haft i sa manga ar. Studenten ar over och jag funderar lite over vart den tog vagen. Det gick sa javla fort.
Det ar alltsa dags att ta mig i kragen och bli serios. Skaffa mig ett riktigt jobb som det gar att overleva pa och kanske hitta min egna lilla boning. Det kanns spannade samtidigit som det kanns lite ruskigt. Hur vet man vad som ar ratt? Borde man borja plugga direkt eller ska man ta nagot ar ledigt? Varje beslut man tar kan vara livsviktigt. Herregud, hur vet man vad som ar den ratta vagen att ga?

kramar thereseLo.

Josefin jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback