Mentalsjukhus kan bli mitt framtida hem.

Jag Therese Mikaela, kan med handen på hjärtat säga att jag tror att jag skulle kunna bli galen.
Inte galen som inte lite tokig utan riktigt galen eller psyksjuk. Antingen skulle jag kunna bli manodeppressiv, som jag fått reda på går i släkten eller så tror jag att jag skulle kunna bli besatt av en människa, så pass besatt att jag skulle kunna stalka den tills dess att det blir besöksförbud. Jag skulle absolut inte vara farlig, men lite sådär småcreepy och smått psykiskt störd.

okej jag kanske tog i lite. Grejen är att jag skulle vilja stalka och försöka manipulera folk till det jag vill. Tur är det väl att jag har en spärr där någonstans som säger åt mig vad man kan göra och inte kan göra, men vad händer om den där spärren en dag skulle försvinna? Måtte då någon inse att den försvunnit och låsa in mig på mentalsjukhus på en gång.

*vänlig observera att jag inte är farlig, egentligen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback