Alla hjärtans dag är överskattat.

Snart är det alla hjärtans dag. Alla stjärtans dag snarare....

Det fanns en tid då man var förväntansfull inför en sån här dag, men händelser i livet och för stor lansering av denna dag har gjort den obetydelsefull.
Hallå! Alla hjärtans dag är vilken dag som helst, bara att affärarena och företagen har en chans att sälja en massa larviga kärleksprylar för att tjäna pengar på vår kärlekstörst.
Ja visst kan alla hjärtans dag vara fint och speciellt om det är så att man har någon man tycker om att dela den med, men överraskningar och allt sådant där förväntas. Förväntningarna krossar dagen!
Däremot överraskningar som är helt spontana och kommer direkt från hjärtat utan att ha pressats fram för att det finns en speciell dag och fira, de är dem överraskningarna som man ska ta vara på och komma ihåg resten av livet.
Alla hjärtans dag är överskattat. Frågar ni mig vad jag ska göra på alla hjärtans dag, då ska jag nog ut och supa skallen av mig och gotta mig i att mitt hjärta slipper bli krossat inom en snar framtid.

So long suckers, // ThereseLo


Kommentarer
Postat av: Emilix

Jag håller helt med dig!
Om man har någon att fira med kan man göra nått mysigt. men varför skulle det här vara årets dag för Kärlek? Ska man intevisa sin partner uppskattning ¨på årets övriga 364 dagar?

Köp inte så mycket krafs! Kramas lite mer!

Postat av: stee

hahahaha!

2008-02-11 @ 23:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback