Helg på insprång.

Idag har mitt sportlov börjat och jag ska inte sticka under stol med att det känns ruskigt bra! Hela nästa vecka är jag alltså ledig. Känns ju som om att jag borde ta vara på det här lovet. Det är det sista sportlovet jag någonsin kommer att ha. Nu är studenten nära alltså, och jag längtar som FAN!

Idag har jag vart med Sabina i Fruängen och solat. Har inte solat på jätte länge och råkade somna i solariet så jag är nog ingen vidare trevlig syn imorgon. Keep away!

Imorgon är det alltså helg igen, tiden går bra fort. Men det känns inte direkt som om att jag gör någonting av tiden jag har. Jag bara finns liksom. Det låter säkert rätt sorgligt, men jag tar det som det kommer och trivs rätt bra. Får se ifall det blir en lugn helg i helgen. Låter som en rätt bra idee. Blir bara en massa intriger när alkohol är inblandat. Inte för att jag inte gillar intriger, men jag har nog så att det räcker ett tag framöver!

Kramar / ThereseLo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback