Helgens äventyr.

Jag vet att jag pratade om en lugn helg. Men som varje gång jag pratar om en lugn helg så blir det aldrig så. Äh tare lugnt kan man ju göra i graven! I fredags var jag ute med Sabina, vinden förde oss självklart till hirschen. Känner mig alldeles för hemma där nu, time to spread my wings.
I Lördags var vi på Tobias 19 års fest vilket var mycket underhållande. När vi kom dit hade ju folket redan festat i ett par timmar vilket resulterade i att dem flesta hade en riktig jävla karatefylla. Killarna sprang runt utan tröja, ett par hade oralsex inne på ett rum och öl spilldes vilt runtom i lokalen. Men vi hade trevligt,  det hade vi. Efter ett jävla virrande i midsommarkransen kom vi sedan till Fruängen där Fredrik hade födelsedagsfest. För mig blev det ingen trevlig historia för jag fick magknip och kunde bara sitta där. Josefin däremot hon såg ut att ha bra trevligt hon.

Jag blir bara mer och mer övertygad om att jag har någon dödlig sjukdom, folk säger att dem tror att det är alkoholen, jag måste inom en snar framtid gå på en hälsoundersökning!

Nattinatt // ThereseLo.

Från tobias lilla kalas:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback