Ännu en helg har passerat...

Så var ännu en helg över, och det är ännu en gång måndag. Halleluljah! Not...

Min helg har hursomhelst varit helt okej, i fredags var jag och Josefin hemma hos Kezo och badade jacuzzi, kvällen slutade kanske inte på bästa sätt, men det var trevligt tills det gick utför. 
I lördags bestämde jag och Josefins oss för att gå ut på krogen. Kvällen började hemma hos Josefin och vi åt tacos och drack vin. Sen kom Hanna förbi och fick sitta  och titta på när vi gjorde iordning oss för utgång, hon måste ha haft väldigt trevligt?
Väl inne i stan hamnade vi på Laroy där det var mycket trevligt. Däremot märks det verkligen att det finns "ett visst folk" som insett att det finns en R&B bar där, det känns ju lite som om att man går till ställen som Laroy just för att slippa det här folket. men icke. Kvällen var iaf trevlig och vi träffade som vanligt mycket konstigt folk. 

Kramar /Therese Lo

Kommentarer
Postat av: mackan

du får väll börja gå till toxic istället och träffa mig

2008-01-28 @ 19:20:29
Postat av: Anonym

Jag hade mycket trevligt = ) var så trött att sängen och one tree hill passade perfekt hihi ,

2008-01-28 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback