Jag är mellan två jobb.

Igår sa vi upp oss från jobbet, för tillfället kändes det riktigt bra, och det känns forfarande riktigt bra. Det enda som känns lite trist är att vi precis höll på att bli en i gruppen. Jag skulle kunna tänka mig att gå omkring där och bara hänga, så länge jag skulle slippa jobba. För telefonförsäljaryrket är ingenting för mig.
Så numera är man arbetslös då, känns väl sådär. Jag får tänka positivt, "Jag är studerande" eller varför inte som Fredrik i Segemyhr, "Jag är mellan två jobb".

Ikväll ska Simple plan efterfesta på Sturecompagniet. Jag är inte bara lite sugen på att gå, synd bara att jag börjar kl 8 imorgon, trist med tanke på att Simple plan är helt underbara.

image188


Jag kommer förmodligen inte kunna blogga så ofta, vår bärbara dator här ännu en gång åkt in på lagning. Verkar vara ena IQ-befriade lirare som jobbar på verkstan, vem fan ger tillbaka en dator gång på gång på gång fast problemet är kvar. Hoppas de på att problemet ska försvinna av sig självt eller att vi inte ska märka någonting?

Yeye, Klar gnällt. Kramar / ThereseLo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback