"Jag har nästan sagt upp ditt abbonemang"

Jag jossan, ted och kezo var hemma hos kezo och spelade spel och tittade på Bert den sista oskulden. Min pappa var snäll nog att hämta mig så att jag slapp ta bussen. Väl i bilen tittar min pappa på mig och ler.

- Idag avslutade jag halvt ditt telefonabbonemang....
- Hur kan man nästan avsluta ett telefonabbonemang?
- Jag avslutade din mammas!

Jag har bett min pappa att säga upp mitt abbonemang som står på honom, istället för att säga upp mitt abbonemang så har han alltså sagt upp min mammas som också står på honom. Grattis pappa! Good work! HAHA!

kramar / ThereseLo

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Man får knåpa ihop en i Photoshop! :D Min är en väldigt enkel variant då jag inte är så duktig i PS ;P hehe.

Sen finns det en speciell kod under "Design - Redigera stilmall" där man får sätta upp URL (adressen) till bilden du gjort i PS :)

Svårt att förklara, fråga gärna igen om du inte förstår mitt svammel! ;)

Postat av: angelica

haha lyckat :D

2008-01-31 @ 23:59:06
URL: http://tufflaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback