Kanske dags för en pojkvän?

Det var längesen jag kände såhär,men just nu känner jag faktiskt för att ha ett förhållande. Jag längtar efter en pojkvän och tryggheten som medföljer. Jag vill känna att det finns någon där ute som verkligen verkligen tycker om mig, och jag vill tycka om någon lika mycket.
Jag har varit rätt oseriös nu ett tag, det kanske är dags att ta tag i livet och bli mer seriös?

Jag och Josefin har äntligen skickat in våra CVn till Scandinavian Party Crew och nu är det bara att hålla tummarna för att vi får jobbet, sannolikheten är väl ganska stor. I sådana fall hamnar vi hela sommarn i Ayia Napa eller Magaluf. Får jag det jobbet är det med andra ord kört för mig och mina pojkvänsfunderingar, inte för att jag skulle vara otrogen utan för att jag tror att tanken på att ha en tjej i ett charterparadis är nog inte särskilt lockande för någon kille där ute, eller vad säger ni?

image177

Pussar / ThereseLo

Kommentarer
Postat av: Daniel

you never know...

2008-04-21 @ 01:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback