Livet blir det man gör det till.

Jaha, så då var både jul och nyår över. Vad har man nu att se fram emot. Studenten kanske? vilket iofs är en jävla händelse och jag längtar mycket.
Början på det nya året var väl sådär då, höjdpunkten under nyårsaftonen var min nyårspuss med Josefin och när vi hittade en drös simmfötter i ett rum på festen vi var på. Låter kul huh? Kvällen slutade sen i tragedi med att tjejen som hade festen, hennes brorsa hade fått en raket i ansiktet. Jag hoppas verkligen att det gick bra för honom.

Slänger in ett par bilder ändå;


Får hoppas på att resten av året blir bättre, men jag antar att det blir vad man gör det till.
Ni som läser min blogg vet att jag klankat ner rätt mycket på killar, men nu är det såhär att jag har gjort samma sak själv. Jag är precis lika låg som alla de killar där ute som jag inte tycker om. På något vis har jag lyckats stänga av alla känslor, förmodligen helt omevetet genom rädsla för att bli sårad. vad mesigt av mig. Skärpning Therese!
Jag lovar att jobba på det.

Kramar // ThereseLo



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vagabond butik?
Jag har letat i hela city idag och slut överallt =/

2008-01-03 @ 17:24:58
Postat av: Therese Lo

det var ju trist, då är dem slut =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback