Så var helgen över ännu en gång.

Så var helgen över ännu en gång, och det känns förjävligt. Tiillaka till skola och jobb, usch usch. Jag får tänka på att det aldrig någonsing varit såhär nära till studenten någonsin.

Igår var jag på Martinas lokalfest, lite sådär småstelt i början. Men ju mer alkohol som förtärdes desto trevligare blev folk, haha. Det blev en jätte trevlig kväll. Kvällen slutade sen med att jag hamnade fnittrande någonstans där jag verkligen inte borde vara.

Idag tänkte jag tipsa er om frukten litchi, man skalar den och äter runt kärnan. Smakar nästan som vindruvor. Jätte gott!

image175

Kramar / ThereseLo

Kommentarer
Postat av: Josefin

Den ser INTE god ut!

Postat av: therese lo

sluta mobba mina frukter, smaka och var tyst istället!

2008-01-13 @ 23:10:01
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback