Tatuera sig?

Häromdagen var jag och min trogne vän Josefin hos tatuerararen och kollade på lite tatueringar. Jag hittade dessvärre ingen jag tyckte om och det gjorde inte Josefin heller. Men däremot så insåg jag hur mycket och gärna jag vill tatuera mig. När jag kom hem satte jag mig och försökte mig på att rita min egen tatuering.
Det jag vet är att jag vill tatuera mig på ena sidan nedanför naveln..,
Jag och Josefin planerar också att göra en vänskapsfjäril. alltså att vi ska göra en liten fjäril, men vi vill ha den på olika ställen. Josefin på skuldran och jag på vristen.
Får se när vi tar förverkligar det här. snart förhoppningsvis....

Den första tatueringen är den jag ritat själv.




Kramar / ThereseLo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback