Totalsågad....

Jaha så sitter jag här i skolan. Vår uppgift är att göra en reklamfilm åt AMF pension. Ni vet den där reklamfilmen  när man hälsar på sig själv i framtiden? 
Min idé blev iaf nyss totalsågad av min lärare. Jag tänkte att det skulle vara en jätte mesig kille som kommer in i en stor lyxig salong och inser att han är nya Hugh Hefner. Men nej icke. Min lärare tror inte att AMF skulle vilja stå för något sådant. Hur trist får man bli? Jag skulle iaf tycka att det var jätte kul om en sån reklamfilm kom ut. Tycker inte ni?

Trista lärare!

Kramar / ThereseLo

Kommentarer
Postat av: David

Otroligt trist när en lärare sågar ens kreativa ideer. Hur torr får man vara?
Tanken med reklam är väl att få tittarnas uppmärksamhet eller?

Lycka till med dina kreativa ideer :D

Postat av: ThereseLo

haha men eller hur, sådan fruktansvärt torr lärare. Jag tänker hålla i min idee ändå :)

2008-01-30 @ 18:59:04
URL: http://thereselo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback