Vad fan är det för fel?

Vad är det för fel på en kille som första gången när man träffas är helt på och de typ pussas hur mycket som helst, ser helt förälskade ut och sedan tar varandras nummer och hörs rätt ofta. Andra gången när dem träffas så är han helt off och undviker henne helt? Kan någon förklara för mig vad det är för fel på den här killen? Han måste ju nästan vara bög eller skaffat sig en flickvän? Det kan ju inte bara vända sådär plötsligt. Konstiga människa.

Igår var vi hursomhelst på middag på Hirschen, det var ju mysigt, trevligt sällskap och god mat. Sen vet jag inte hur det gick till men helt plöstligt så befann sig 650 människor inne i Hirschen lokaler. Det var helt enkelt en jävla massa folk, helt otroligt. Nu har jag också bestämt mig för att jag har tröttnathirschen, nu jävlar är det verkligen tid att pröva på någoting nytt. Så idag ska jag på hemmafest, Josefins syster Martina här nämligen fyllt år, Grattis på dig!

Kramar / ThereseLo


Kommentarer
Postat av: hassan

han fick helt enkelt det han ville ha första gången;)

2008-01-13 @ 16:06:41
Postat av: therese lo

haha, då var det jävligt lite han ville ha =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback