You make everything feel so right.

Här sitter jag och mår inte särskilt bra, håller verkligen på att bli sjuk nu, och till råga på det så har jag psyokolgi prov imorgon. Jävligt kul. verkligen.
Det blir ju inte direkt bättre av att psykologiboken är anpassad efter dem som redan kan psykologi, förstår inte varför man ska göra allting svårare än vad det redan är, usch och blä. Önska mig lycka till!

image176
Jag förstår inte varför allting ska kännas så himla rätt med dig, det är ju bara så fel att det känns rätt. Det kommer väl förmodligen vara så att jag alltid kommer ha en speciell relation till dig och att jag alltid kommer känna något speciellt när vi ses. Men jag förstår verkligen inte varför allting måste kännas så jävla rätt med dig? Det är ju verkligen bara helt fel. Jag förstår inte någonting.....

Puss och kram / Therese Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback